PAWEŁ TROJANOWICZ

« powrót do listy pracowników

PAWEŁ TROJANOWICZ

12 628 21 01 pawel.trojanowicz@pk.edu.pl

pierwsza linia wsparcia, legitymacje elektroniczne, ewidencje i rejestry Działu Informatyzacji, Legalis, testy wydajnościowe, telefony komórkowe

Szczegółowy zakres zadań

  1. Obsługa pracowników i studentów PK w zakresie:
    • przyjmowanie zgłoszeń awarii urządzeń i systemów komputerowych obsługiwanych przez DI (helpdesk),
    • udzielanie wsparcia użytkownikom w rozwiązywaniu podstawowych problemów z użytkowaniem urządzeń i systemów komputerowych,
    • kierowanie zgłoszeń użytkowników do właściwych specjalistów DI,
    • udzielanie informacji w zakresie obowiązujących procedur dotyczących systemów informatycznych PK.
  2. Obsługa procedur realizowanych przez stronę usług sieciowych PK (sus.pk.edu.pl):
    • zarządzanie spisem pracowników,
    • prowadzenie ewidencji administratorów lokalnych,
    • administracja systemem zarządzania zasobami Internetowymi PK.
  3. Obsługa administracyjna systemów Legalis, Mathworks i TCS (certyfikaty TERENA).
  4. Konfiguracja komputerów i instalacja oprogramowania na komputerach użytkowanych w jednostkach administracji centralnej (ok. 300 komputerów).
  5. Wykonywanie testów wydajnościowych komputerów na potrzeby realizowanych zamówień publicznych.
  6. Obsługa techniczna służbowych telefonów komórkowych PK.
  7. Obsługa systemu legitymacji elektronicznych PERSO, ELS i ELD:
    • prowadzenie ciągłej obsługi systemu legitymacji elektronicznych wraz z utrzymaniem urządzeń i zapewnieniem materiałów eksploatacyjnych,
    • personalizacja i drukowanie elektronicznych legitymacji studenckich (ELS) i doktorantów (ELD):
      • weryfikacja poprawności danych studentów zgodnie z danymi zapisanymi w HMS,
      • importowanie fotografii,
      • pobieranie informacji dotyczących KKM z HMS, kodowanie KKM i eksport plików do serwera MPK,
      • opracowywanie i drukowanie list wydanych legitymacji,
    • przedłużanie ważności ELD:
      • weryfikacja statusu doktoranta,
      • kodowanie legitymacji,
      • wydawanie hologramów,
      • opracowywanie i drukowanie list wydanych legitymacji.
  8. Prowadzenie ewidencji druków ścisłego zarachowania (K-210) dla ELS i ELD.
  9. Diagnostyka i pierwsza pomoc dla użytkowników administracji centralnej (komputer i HMS).
  10. Bieżąca eksploatacja urządzeń obsługiwanych przez DI.
  11. Obsługa administracyjna Działu Informatyzacji w obszarach:
    • prowadzenie sekretariatu DI,
    • ewidencja i dystrybucja pism przychodzących i wychodzących,
    • prowadzenie ewidencji środków trwałych,
    • prowadzenie ewidencji czasu pracy.