KRZYSZTOF KOŁODZIEJ

« powrót do listy pracowników

KRZYSZTOF KOŁODZIEJ

12 628 30 55 krzysztof.kolodziej@pk.edu.pl

elektroniczny obieg dokumentów: konfiguracja, uprawnienia, projektowanie i uruchamianie procesów; HMS, eHMS, jHMS, ASAP

Szczegółowy zakres zadań

  1. Administracja systemem elektronicznego obiegu dokumentów.
  2. Konfiguracja systemu elektronicznego obiegu dokumentów – ustawianie parametrów konfiguracyjnych, zarządzanie słownikami, normalizacja danych.
  3. Zarządzanie kontami użytkowników systemów informatycznych, przydzielanie uprawnień.
  4. Prowadzenie weryfikacji potrzeb zgłaszanych przez pracowników PK dotyczących funkcjonalności i procesów w elektronicznym systemie obiegu dokumentów.
  5. Projektowanie, testowanie, uruchamianie oraz modyfikowanie procesów w elektronicznym systemie obiegu dokumentów.
  6. Informowanie użytkowników o zmianach i nowych funkcjonalnościach w systemie elektronicznego obiegu dokumentów.
  7. Weryfikacja wniosków użytkowników systemu elektronicznego obiegu dokumentów o jego rozbudowę lub modernizację; zgłaszanie do serwisu zaakceptowanych wniosków o zmiany w systemie; analiza, prowadzenie i monitorowanie zgłoszeń serwisowych.
  8. Wsparcie techniczne dla użytkowników systemu elektronicznego obiegu dokumentów, HMS, eHMS, jHMS, ASAP:
    • pomoc w rozwiązywaniu problemów oraz koordynacja przy naprawie błędów,
    • przypomnienie o zapomnianych funkcjonalnościach,
    • instruktaż telefoniczny.
  9. Obsługa modułu eksportu danych dziekanatowych i kadrowych do systemu POL-on:
    • generowanie plików eksportowych,
    • pomoc przy analizie błędów w danych dziekanatowych i kadrowych.
  10. Udział w opracowywaniu i administrowaniu nowymi rozwiązaniami informatycznymi wdrażanymi przez DI.