KRZYSZTOF KOŁODZIEJ
12 628 30 55 krzysztof.kolodziej@pk.edu.pl
elektroniczny obieg dokumentów: konfiguracja, uprawnienia, projektowanie i uruchamianie procesów; HMS, eHMS, jHMS, ASAP
Szczegółowy zakres zadań
- Administracja systemem elektronicznego obiegu dokumentów.
- Konfiguracja systemu elektronicznego obiegu dokumentów – ustawianie parametrów konfiguracyjnych, zarządzanie słownikami, normalizacja danych.
- Zarządzanie kontami użytkowników systemów informatycznych, przydzielanie uprawnień.
- Prowadzenie weryfikacji potrzeb zgłaszanych przez pracowników PK dotyczących funkcjonalności i procesów w elektronicznym systemie obiegu dokumentów.
- Projektowanie, testowanie, uruchamianie oraz modyfikowanie procesów w elektronicznym systemie obiegu dokumentów.
- Informowanie użytkowników o zmianach i nowych funkcjonalnościach w systemie elektronicznego obiegu dokumentów.
- Weryfikacja wniosków użytkowników systemu elektronicznego obiegu dokumentów o jego rozbudowę lub modernizację; zgłaszanie do serwisu zaakceptowanych wniosków o zmiany w systemie; analiza, prowadzenie i monitorowanie zgłoszeń serwisowych.
- Wsparcie techniczne dla użytkowników systemu elektronicznego obiegu dokumentów, HMS, eHMS, jHMS, ASAP:
- pomoc w rozwiązywaniu problemów oraz koordynacja przy naprawie błędów,
- przypomnienie o zapomnianych funkcjonalnościach,
- instruktaż telefoniczny.
- Obsługa modułu eksportu danych dziekanatowych i kadrowych do systemu POL-on:
- generowanie plików eksportowych,
- pomoc przy analizie błędów w danych dziekanatowych i kadrowych.
- Udział w opracowywaniu i administrowaniu nowymi rozwiązaniami informatycznymi wdrażanymi przez DI.